piątek, 27 września 2013

wracam . !

Hej ! :*
Przepraszam za tak długą nieobecność ale sporo się ostatnio dzieje w  moim życiu .  Niestety nie są to tylko dobre rzeczy . Od trzech dni nic nie jem bo męczy mnie grypa jelitowa . Mimo to chodzę do pracy bo muszę zarobić na studia . Właśnie ! Dostałam się na Bezpieczeństwo Narodowe do Poznania :) Do mojej wymarzonej Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa :) Myślałam, że nie będzie mi to dane po oblaniu matury z matmy ale jednak dałam radę na sierpniowej poprawce i tak o jestem studentką I roku :) Będę studiowała zaocznie w tygodniu będę pracować.. Dojazdy mnie chyba zabiją bo o 5.13 już mam pociąg w sobotę z rana ale muszę dać radę. Mój M. kręci nosem bo w tygodniu nie mamy dla siebie czasu z powodu jego i mojej pracy, no czasem zdarza się, że  w tyg się zobaczymy na parę godzin ale na prawdę rzadko a teraz zostaną nam odebrane jeszcze w dużej mierze weekendy ! ;/ Ale wierzę , że przetrwamy ! Może któraś z Was też będzie tam studiować? :)
Kilka dni temu wróciła też moja koleżanka z która nie widziałam się od 3 miechów bo była na stażu we Włoszech :)  W końcu !
Teraz robię herbatkę i uciekam do łóżka :)


3majcie się ! :*
Patrycja


Wrzucam fotę co prawda starą ale ważne, że z Ewelą :):*




new :
rajstopy w kropki

kalosze 


koszula body


;*

zapraszam na mojego photobloga :)



3 komentarze:

  1. Noo jelitówka to nic fajnego... Zapraszam do siebie, bo nowy wpis, zmieniłam też adres bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo to gratulacje spełnienia marzenia i dostania się do szkoły !!:)):* Ja daleko, w Gdańsku studiuję:)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodząc na Twojego bloga od razu "wyczułam", że jest w nim coś.. niezwykłego. Na pewno będę wpadać tutaj częściej :) Gratuluję dostania się do szkoły i pozdrawiam serdecznie ;)

    http://fck.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i każdą obserwację ! :*