czwartek, 30 maja 2013

;*

Cześć Skarby ! :*
Dawno nie pisałam ale dlatego to iż zajmuję się teraz prawie codziennie moim małym Alanem , którego oglądać mogłyście w poprzednim poście ;-)
Pogoda podła, humor też przez to nie najlepszy ;/
Rano szłam do kościoła  śmiałam się z ludzi po co im parasole bo słońce pięknie świeciło a w połowie procesji "lujło deszczem" xd
Wyglądałam jak zmokła kura bo Tylko ja nie przewidziałam deszczu ;p

Denerwuje mnie już ta pogoda... Mój M. ma wolne moglibyśmy razem gdzieś wyruszyć a tu lipa.. no ale cóż. ;/ A JAK U WAS Z POGODĄ? Tylko Pleszew taki zamokły? ;-))
Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku w ten wolny (u mnie deszczowy) dzień ;*

dodaje fotki  żeby było kolorowo xd te z Alim to starocie z tamtego roku ;P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i każdą obserwację ! :*