piątek, 17 maja 2013

Moje Kosmetyki ;)

Dzisiejszy post dotyczy moich kosmetyków których używam co dzień do pielęgnacji ciała i do makijażu;-) 
Jeśli chodzi o makijaż to Nie jest ich zbyt wiele bo jestem zwolenniczką raczej delikatnego makijażu :)
Postaram się również Wam nie co przybliżyć te produkty i wyrazić swoją opinie ;)

1. Do Twarzy :)


 Żel – Peeling Do Codziennego Mycia Twarzy Clean Deeper

  • doskonale oczyszcza skórę twarzy
  • skutecznie odblokowuje pory
  • wyraźnie wygładza cerę
  • sprawia, że skóra staje się idealnie gładka oraz miękka w dotyku






 Żel micelarny do  mycia i demakijażu

  • niska cena
  • nie podrażnia oczu
  • nie zawiera barwników
nie wysusza i nie podrażnia skóry                                                      
 Cena :  5 zł !          

                                                                                                                                                                                         




Szybko działający Żel przeciwko wypryskom AVON



  • jest bardzo wydajny
  • nie podrażnia
  • bardzo dobrze oczyszcza
  • sprawia że cera jest matowa
Cena:  ok. 12 zł










Krem NIVEA 

Myślę,że wszystkim znany nie trzeba tu dużo mówić :) Mnie on bardzo służy :)


2. Antyperspirant







NIVEA INVISIBLE 



  • bardzo wydajny
  • nie podrażnia
  • nie pozostawia śladów na ubraniu
  • ładny zapach
  • skuteczny
Cena: ok. 10zł




3. Włosy

Do włosów posiadam 2 ulubione kosmetyki z Avonu
 które się sprawdzają bynajmniej u mnie :)


  • Różowy to spray termoochronny przed prostowaniem czy suszeniem włosów .
  Cena : ok.11 zł
  •  Zielony to serum na zniszczone końcówki . Jest bardzo gęsty co sprawia, że nie potrzeba go wiele . Jest wydajny i skuteczny :)
   Cena: ok. 15zł


4. Makijaż



Jeśli chodzi o podkłady nie mam jednego ulubionego :) Najczęściej używam ten z Rimmela STAY MATE.
Ale ostatnio postanowiłam wypróbować również krem BB z Astora . Jakoś mi nie służy :/ a pokusiłam się na niego przez cenę .. Lubię również podkład ten w musie . Bardzo dobrze się nakłada i świetnie matuje cerę :)


Tuszy do rzęs mam sporo jednak pokażę Wam moje 2 ulubione :) Oba z Maybellin :)
Z tego ciemnego jestem bardzo zadowolona, czarny służy mi raczej do brwi bo pomyliłam się z kolorem kupując go  :D - jest brązowy :P



Eyeliner najzwyklejszy kupiony w Rossmanie  za ok 9zł :)
Ale jest bardzo fajny i kupuje go już któryś raz z rzędu :)




Pudru używam rozświetlającego w kuleczkach z Avonu :)  kosztowały 39.99 :)



Z kosmetyków to wszytko :) Pochwalę się moim ostatnim łupem :)





Uciekam korzystać ze słoneczka z moim małym Alankiem :*
Miłego Dnia :* 







1 komentarz:

  1. Moja siostra ma peeling:)
    Miałam ten podkład, ale po pierwszym użyciu go odstawiłam bo mi nie odpowiadał...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i każdą obserwację ! :*