poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Mogą być Twoje

Hej:):*
Dzisiaj pościor z  ciuchami których musze się pozbyć jak naszybciej !
Jeśli coś wpadnie Ci w oko pisz :*
Zapraszam również  na VINTED oraz do mojej SZAFY ;* tam o wiele więcej :)

na sprzedaż posiadam :

                                                  asymetryczną tuniczkę S/M(18pln)


zielony sweterek warkocze (20pln)

Tunika asymetryczna z dłuższym, tyłem panterka M/L (13pln)

szary oversize nietoperz (20pln)

Jeansowa koszyla z bufkami L/XL (30pln)

Szare leginsy ćwieki 3/4 . S/M (12pln)

Jasne Jeansy rurki wyższy stan XS (25pln)

Gumowane elastyczne spodnie rurki khaki S/M (25pln)

Szorty obmre M/L (30pln)

Szare obcisłe RURKI M (30pln)

Czarne rurki elastyczne z pikowaną skórą S (25pln)


Rurki L ZIP (30pln)

Sukienka gorsetowa floral S/M (25pln)


Czerwone szpilki 37 (40pln)

Carne wiązane skórzane szpilki  38(20pln)

Botki jesienne 38 (20pln)


WIELE WIĘCEJ NA MOICH PROFILACH SZAFA.PL I VINTED.PL :)
 LINK WYŻEJ . 
*każda cena podlega negocjacjom !
* zawsze wysyłam listem poleconym !
* jestem uczciwa!
*niskie ceny nie świadczą o złym stanie przedmiotu !
* KUPUJĄC 2 RZECZY 3 NAJTAŃSZĄ DOSTAJESZ ZA PÓŁ CENY
* KUPUJĄĆ 4 CIUSZKI I WIECJ WYSYLKE W CAŁOSCI POKRYWAM JA 




ZAPRASZAM :) BUZIAKI ;*****











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i każdą obserwację ! :*