środa, 26 czerwca 2013

deszczowo .!

HEJ ;*
U MNIE KOLEJNY DESZCZOWY DZIEŃ ;/
OBY SIĘ POPRAWIŁO DO WEEKENDU BO ZBLIŻAJĄ SIĘ OBCHODY ŚWIĘTA MOJEGO MIASTA ..
I W TYM WYPADKU BEZ POGODY ANI RUSZ ;/ 
A ZAPOWIADA SIĘ CIEKAWIE..


ZAMÓWIŁAM SOBIE FAJNĄ TAK SĄDZĘ BLUZKĘ ;P JUŻ NIE MOGĘ SIE JEJ DOCZEKAĆ


FAJNA ? :)

na dzisiaj to było by tyle dodaje Wam zdjątka z ostatnich kilku dni :) te z Alikiem świeżynki ;P


1.Moja Zuana z guma PAPEROCHEM :D


2. Cała sesja z Alikiem xd i jego kotem Rysiem :D








3. Mój Misiu który u mnie w sklepie nawet zimowe czapki
 przymierzał haha ;*


4.  Moje słit focie . ;d
Pośmiejcie się :D






3 pierwsze przed pracą , ostatnie w mojjej słit pidżamie :D :D 



Buziole !! ;****




1 komentarz:

  1. Bluzka jest prześwietna ! :)))
    Zapraszam do mnie na bloga do wzięcia udziału w konkursie ;) zorganizowanym z Butikiem LOLA :)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i każdą obserwację ! :*