niedziela, 30 czerwca 2013

helloooł !

Co u Was mordeczki? :*
U mnie ciekawy week. nie wyspana 
jestem na MAX :)
Wczoraj wariowaliśmy na wesołym miateczku mało co nie umarłam ze strachu ! :D

















Pokaże Wam moje ostatnie zakupkowe łupy :)

bejsbolówka :)
wymiana

                                                      Bluza która zapewne będzie moją ukochaną <3
                                                                  Szafa.pl 55zł

Kupiłam sobie tez taki dresiakowy kombinezon ! :)
Glamour 89zł


sorka za jakość zdj :)
Podoba się ? :)

dodaje zdj mojego pokoju na prośbę :)






Buziole ;*****






1 komentarz:

  1. Dodaje cię do obserwowanych i zachęcam do tego samego u mnie-wkrótce pierwsze rozdanie dla oberwatorów;)
    http://www.fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i każdą obserwację ! :*