sobota, 1 czerwca 2013

HI ! :*


Miałam pisać do Was wczoraj ale już nie było czasu dlatego,że wróciłam ok.19 do domku i od razu pobiegłam na działkę na grilla .Pogoda wczoraj dopisała dziś znów pochmurno ;/ masakra !
Od dziś zaczęłam ograniczać moje jedzonko i zaczęłam ćwiczyć  xd wspomagam się tabletkami, które wypróbowałam już po studniówce ;) przez miesiąc schudłam 6 kg :D 


teraz więc kupiłam je na ostatni miesiąc i pasuje z odchudzaniem ;) zresztą nie chodzi tu o jakieś super odchudzenie tylko  chce wyćwiczyć mój brzuchol żeby był ładny na nadchodzące wakacje ;)
zaczynam ćwiczyć z Mel. B i podejmuję wyzwanie z przysiadami :D



MOŻE KTÓRAŚ SIĘ Z WAS DO MNIE DOŁĄCZY ? :) W KOŃCU IM WIĘCEJ OSÓB TYM WIĘKSZA SIŁA :D MOGŁY BYŚMY SIĘ DZIELIĆ PÓŹNIEJSZYMI EFEKTAMI :)

ZOSTAWIAM WAS Z KILKOMA ZDJĘCIAMI Z WCZORAJ ;p





;******* !!


1 komentarz:

  1. Ja w połowie wyzywania z przysiadami musiałam odpuścić bo coraz bardziej bolały mnie plecy i nogi:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i każdą obserwację ! :*